Search with

Supply Chain Planner

Ben jij klaar voor een carrière waar jouw organisatietalent, probleemoplossend vermogen en passie voor logistiek écht tot bloei komen? 

Wij zijn OZ-Hami, aangenaam

Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel.

Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit!

Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt.

OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld.

Dit ga je doen

In de rol van supply chain planner – intern bekend als operations support officer – ben jij de onmisbare schakel in ons logistieke proces binnen de afdeling Operations Support. Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, van inslag tot verlading en draagt actief bij aan verbeterprojecten. Bovendien denk je actief mee over hoe het nóg beter kan. Met jouw scherpe blik ben jij degene die kansen spot en ze omzet in verbeteringen. Jouw taken als supply chain planner bestaan onder andere uit:

  • Begeleiden: jij stuurt het logistieke proces van inslag, orderpicking, verwerking en verlading aan;
  • Monitoren: Je houdt de proceskwaliteit in de gaten en voert waar nodig correcties uit, zodat de doelstellingen behaald worden. Hiervoor heb je actief contact met verkopers, logistieke teamleiders en voormannen;
  • Plannen: Je speelt een actieve rol in het voorbereidings- en planningsproces voor de komende dag(en);
  • Analyseren: Je denkt mee over logistieke vraagstukken en analyseert data om verbeteringen op het gebied van veiligheid, kwaliteit, doorlooptijd en efficiency te realiseren;
  • Ondersteunen: Je helpt bij het opstellen en beheren van de logistieke KPI’s. 

Na een goed inwerktraject, waarin je het bedrijf en de processen leert kennen, ga je samen met je collega’s aan de slag met verbeterprojecten en strategische vraagstukken. Zo maak je elke dag een beetje beter dan de vorige. 
 

Aan het woord – Noah, operations 3support officer

Mijn naam is Noah, 26 jaar oud en werk nu ruim twee jaar bij de afdeling Operations Support. Onze werkzaamheden zijn erg gevarieerd, van schakelen met de verkoop tot het plannen van klanten bij de karrenbouw. We hebben nauw contact met vrijwel alle afdelingen, waardoor geen dag hetzelfde is. We werken nauw samen met de logistiek en moeten erg nauwkeurig te werk gaan. Hierdoor worden we continu uitgedaagd en zorgen we voor een efficiënt en foutloos verloop. Ons team bestaat uit vijf enthousiaste teamleden. We zijn hecht, houden van gezelligheid en zijn altijd in voor een lolletje. Toch kunnen we ook serieus zijn wanneer het werk dat van ons vraagt. Ook zijn we als team erg flexibel, schuiven in onze rollen op die dag is dan ook geen probleem.

Dit heb jij

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Je het affiniteit met logistieke processen en systemen;
  • Je bent 32-40 uur beschikbaar;
  • Flexibiliteit in werktijden. We beginnen de ene dag vroeg (05:00 uur) en de andere dag later (09:00 uur). Je eindtijd fluctueert hierin mee;
  • Een datagedreven en analytische mindset (Excel skills zijn een must!);
  • Assertiviteit, nauwkeurigheid en oplettendheid heb jij in je bezit. Je bent stressbestendig;
  • Een echte teamplayer die goed kan samenwerken met goede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.

Dit bieden wij jou

Naast een gezellig team en een dynamische werkomgeving, bieden wij jou:

  • Een uitdagende baan bij een marktleider in de sierteeltbranche;
  • Een informele en prettige werksfeer binnen een ambitieus en hardwerkend team;
  • Salaris (€ 2.880,00- € 3.950,00) passend bij jouw werkervaring, met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Extra beloning als we positief draaien;
  • Sterke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer, tot maximaal 50 km enkele reis;
  • Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen;
  • Op je verjaardag €50,00 om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
  • Veel ontwikkel-, doorgroei- en trainingsmogelijkheden, zowel binnen OZ-Hami als Dutch Flower Group;
  • Het mooiste Nederlandse exportproduct: bloemen(!) – met werknemerskorting.

Word jij onze nieuwe collega?

Heb jij de ambitie die wij zoeken of ken je iemand die deze uitdaging aan wil gaan? Reageer dan snel. 

Het sollicitatieproces ziet er als volgt uit:

  1. Telefonische intake door Gwen Pesch, onze corporate recruiter;
  2. Eerste sollicitatiegesprek met de Teamleider Operations Support, en Gwen;
  3. Twee sollicitatiegesprek zal met de afdeling zijn om kennis te maken;
  4. Referentiecheck (optioneel);
  5. Een passend aanbod!
  • Locatie Aalsmeer
  • Dienstverband 32-40 uur
  • Opleidingsniveau HBO
  • Functie Supply Chain
Gwen Pesch HR Support Medewerker